Drobečková navigace

Tohle ukazuje přesně takovou cestu, jakou klient prošel, ne se na vaši konkrétní stránku dostal. Je to ve většině případů umístěné někde u hlavičky webu nahoře, aby to bylo všechno snadno vidět a všichni
, kdo váš web navštíví, aby se v tom vyznali, protože tohle může hrát opravdu velikou roli v tomhle směru. Drobečková navigace je taková mapa, po které klient půjde nebo šel. Je to velice efektivní způsob, jak svůj web udělat přehlednější.

internet

Když kdo přijde na webové stánky, a stránky nebudou přehledné a nebude vědět, kam má jít, co má kde umáčknout, aby se dostal tam, kam vlastně potřebuje, tak mu dojde trpělivost a z vašich stránek jednoduše odejde dřív, než by stihl využít vaše služby, a to jistě nechcete, udělejte to jednoduché a přehledné, aby zde klient všechno hned, bez nějakého delšího hledání našel. Příklad je třeba takový, že pokud chcete najít něco konkrétního jako klient, tak by to mělo jít všechno postupně. Pokud si chcete koupit mobil, tak by posloupnost měla být následující: Homepage / elektronika/ mobilní zařízení / mobil konkrétní značky.

wedesign

Přehlednost

Nepodceňujte tuhle vlastnost webu, pokud se do toho, kdo zamotá a nebude moc najít nic, co bude potřebovat, tak ztratí trpělivost, opustí vaše stránky a půjde ke konkurenci, a to je bohužel opravdu tak. Vy pak přijdete o zakázku, kterou jste mohli mít jako první a klient by si to do vás koupil, ale nemohl to najít na stránkách a máte smůlu. Když se podíváme hlouběji, z čeho vznikl název drobečková navigace, tak pokud znáte pohádku o Jeníčkovi a Mařence, tak tohle je typický příklad toho, jak to vlastně funguje a co tím chtěl básník říci. Jeníček s Mařenkou sypali drobky z chleba, aby našli cestu zpět domů a tím pádem šli po takové drobečkové mapě a našli cestu zpět domů. Tohle vychází právě u téhle pohádky. Hodně webů tohle využívá hlavně pro svoji přehlednost.