Podpora na e-shopu
Určitě se zde nenajde nikdo, kdo by žádnou podporu, ať by se již týkala jakéhokoliv webu, nikdy nevyužil. Druhů podpory máme hned několik, pokud se bavíme o e-shopech, tak ty jich většinou nabízejí největší množství.
Úplně nejzákladnější je možnost napsat e-shopu na mail či zavolat na určené telefonní číslo do zákaznického centra. Další možností bývají nejčastěji kladené otázky, na které si můžeme nalézt rovnou i odpověď na webu úplně nejrychleji. Pokud nám nepomůže ani tato stránka s nejčastěji kladenými dotazy, další, velmi častou možností, jak se spojit s e-shopem, bývá velmi rychlá online podpora na webových stránkách, tu však nemá úplně každý obchod. Ta většinou funguje ve všední dny v dopoledních a odpoledních hodinách, ale každý obchod si to dělá podle sebe, jak potřebuje.
Pokud chceme co nejefektivněji vyřešit nějaký problém, měli bychom si rozebrat výhody a nevýhody daných podpor.
Pokud chceme něco vyřešit efektivně tak, že budeme zaručeně vědět, co potřebujeme, je nejlepší napsat na mail obchodu či jim zavolat na zákaznickou linku. V obou případech nám je obchod schopen pomoci kvalitně, ale pokud na odpověď spěcháme, měli bychom si zvolit spíše variantu volání, jelikož u mailu můžeme čekat na odpověď i několik dní. Ale i já osobně raději píši, než telefonuji.
Pokud máme nějaký jednodušší dotaz, na který chceme rychlou odpověď, vždy se vyplatí si nejdříve přečíst nejčastěji pokládané otázky. Pokud to tam nenajdeme, budeme si muset zvolit variantu, kdy napíšeme na online podporu, ta se většinou nachází někde v rohu stránky. Předem upozorňuji, že online podpora nám sice odpoví brzy a nemáme zde žádnou prodlevu, ale často se stává, že na naši otázku nezná odpověď a stejně nás odkáže na příslušný mail či telefonní číslo, takže si na to dávejte pozor. Doporučuji zde pokládat pouze jednodušší dotazy.